Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Костєнніков О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Костєнніков О. М. 
Удосконалення технології формування місцевого вагонопотоку на дільниці в умовах сезонного коливання обсягів навантаження : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / О. М. Костєнніков; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Запропоновано систему підтримки прийняття рішень для оперативних працівників шляхом використання комплексу моделей, що дозволяють формалізувати технологію оперативного управління місцевою роботою на дільниці за умов сезонних коливань обсягів навантаження. Розроблено двоетапну гібридну модель прогнозування реальних обсягів навантаження у вагонах на полігонах дирекції залізничних перевезень, що забезпечує середню похибку прогнозу у межах до одного вагона. Запропоновано оптимізаційну модель управління місцевою роботою на полігонах дирекцій залізничних перевезень, яка враховує особливості планування місцевої роботи та забезпечує мінімізацію непродуктивних простоїв і пробігів (вагонів, локомотивів). З метою реалізації управління місцевою роботою розроблено процедуру оперативного формування плану роботи поїзних локомотивів для вивезення вантажних вагонів зі станції полігону дирекції залізничних перевезень, яка забезпечує мінімальні експлуатаційні витрати.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Костєнніков О. М. 
Прогнозування обсягів навантаження в період масового перевезення сезонних вантажів з використанням нейро-нечіткої системи Nefprox / О. М. Костєнніков // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2008. - № 4. - С. 4-8. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено модель, яка дозволяє прогнозувати кількість навантажених зерновозів на короткостроковий період (до 5 діб). Задачу розв'язано з використанням системи Nefprox (Neuro-fuzzy function approximator), яка апроксимує часовий ряд. Відповідно до розробленої методики прогнозування та на базі динаміки розподілу навантаження вагонів за днями тижня, одержаних за даними за вересень 2007 р., спрогнозовано навантаження зерновозів по станції Нові Санжари на період з 15.09 по 18.09 2007 р. Похибка моделювання, після порівняння спрогнозованих даних з реальними, не перевищує 5 %, що цілком допустимо для задач такого класу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.891.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лаврухін О. В. 
Формування автоматизованої технології просування групових поїздів оперативного призначення / О. В. Лаврухін, О. М. Костєнніков, А. М. Киман // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 12. - С. 51-57. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Надана наукова робота спрямована на формування автоматизованої технології визначення раціональної організації вагонопотоків на залізничній мережі за рахунок погодженої організації обігу групових поїздів з обміном груп вагонів на технічних станціях полігону мережі. Це, в свою чергу дозволить отримувати оперативні, обгрунтовані рішення щодо формування поїзда оперативного призначення. В якості основних елементів дослідження виступають техніко-технологічні параметри залізничної мережі під час організації вагонопотоків. В основу сформованої моделі організації погоджених групових поїздів зі змінними сполученнями груп вагонів на сітьовому рівні покладено метод генетичного алгоритму, який дозволяє сформувати автоматизовану систему. Відповідно до розробленої математичної моделі організації групових поїздів оперативного призначення виконано моделювання на досліджуваному полігоні та запропоновано інтерфейс автоматизованого робочого місця відповідного працівника. В результаті дослідження реалізовано модель технології роботи залізничного полігону під час організації вагонопотоків. Модель дозволяє надавати обгрунтовані рішення щодо організації погоджених групових поїздів зі змінними сполученнями груп вагонів на сітьовому рівні. Використання запропонованої автоматизованої технології дозволить в автоматичному режимі визначати та узгоджувати доцільність формування поїзду оперативного призначення з використанням процедури еволюційного моделювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського